maanantai 12. tammikuuta 2015

TO-myymälätilaskannaus: JC



Salon JC:n sisäänkäynti on avara ja valoisa. Itse näyteikkunaa ei erityisemmin ole, vaan suora näköyhteys liikkeeseen sekä tuotteisiin toimii näyteikkunana. Kampanja-aikoina näyteikkunaosuuden muodostaa mallinuket, sekä niiden taustalle tulevat julisteet kampanjatarjouksista. 


 Liike on hyvin valaistu, siisti, sekä yksinkertaisesti toteutettu. Kulkureitit ovat suorat sekä selkeät, ja tuotteet ovat esillä niin, että niitä on helppo haravoida katseellaan. Spottivalot ovat suunnattu niin, että tuotteisiin kohdistuu tarpeeksi valoa ja saavat värit sekä teskstiilit hohtamaan.


 Kaupan kalustus on lähes minimalistista. Pöytiä ja rekkejä ei ole monia, vaan yksinkertaisia pöytiä, koreja ja rekkejä löytyy tasan sen verran kuin tarvitaan. Vaatteet ovat myös jo esillepanovaiheessa sommiteltu mahdollisimman vähän tilaa vieviksi. Pienissä liikkeissä kamppaillaan aina tilanpuutoksen kanssa, joten tämä ei ole ollenkaan huono asia.



 Myös alennuksista sekä muista hinnoista viestitään selkeästi. Asiakkaalle ei jää arvailun varaan, että mistä löytyvät esimerkiksi alennustuotteet.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti