Pöytäesillepanon/trendipisteen 10pääpointtia:
-houkuttelevuus
-yksinkertaisuus
•pääpointtina yleensä vain kaksi/muutama tuotetta
-selkeä, helposti havainnollistettava
-siisteys
•ei liikaa tavaraa, ei liian täyteen ahdettu
-tuotteet ovat helposti käsiteltävissä
•vaate on helppo ottaa pakasta sovitettavaksi, eikä tarvitse pelätä että koko pino sortuisi
-värimaailmat toisiinsa sopivat
•miellyttää asiakkaan silmää, helpompi lisämyydä
-materiaalit samankaltaiset ja/tai toisiinsa sopivat
-sesonkituotteiden markkinointi
-uusien tuotteiden esittely
-uusien brändien esittely (kuten Stay ensimmäisessä kuvassa)
-näyttävyys
•suurin osa tuotteista annetaan asiakkaalle jokatapauksessa, joten esillepano-/ripustustavatkin voivat olla erilaisia
-kekseliäisyys
-houkuttelevuus
•seinästä on vaikeampi saada kekseliäs ja houkutteleva, mutta mielikuvitusta ja luovuutta käyttäen keksii useampiakin keinoja
-monipuolisuus
-tilan hyväskikäyttö
•seinässä on runsaasti enemmän tilaa kuin pöydällä, joten monipuolisuus ja kirjo on helpompi saavuttaa silti sotkematta siisteyttä
-kirjavuus
•yksi tai useampi huomio-väri-pilkku piristää niin seinää kuin myyntiäkin
-useampi tuoteryhmä
-yhteenkuuluvuus
•yhden valmistajan samasta mallista, erilaisia asuyhdistelmiä, etcetc
-helppo lisämyynti/tehomyynti
-uusien lanseerattujen merkkien esittely
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti